DW-3 Wniosek o podanie numeru pozycji rejestru zastawów
Opis: DW-3 Wniosek o podanie numeru pozycji rejestru zastawów
Formularz należy wypełnić czytelnie, na maszynie, komputerowo lub ręcznie, wielkimi, drukowanymi literami, zgodnie z opisem pól. Każdy wniosek należy składać z oryginałem dowodu wpłaty. Jeżeli w polu sygnatura akt postępowania minimum jeden z członów sygnatury nie zostanie wypełniony, wniosek uznaje się za wypełniony niepoprawnie. Wniosek złożony nie na formularzu, wypełniony niepoprawnie lub nieczytelnie, wniosek nie opłacony lub od którego uiszczono opłatę niższą od należnej pozostawia się bez nadania mu biegu.
Wniosek składa się:
- w Wydziale Obsługi Klientów,
- w ekspozyturze.
Ekspozytura udziela informacji oraz wydaje zaświadczenia i odpisy z rejestru zastawów tylko na wniosek złożony bezpośrednio w ekspozyturze. Wnioski przesyłane pocztą do ekspozytur przekazuje się do Wydziału Obsługi Klientów. Opłaty za udzielanie informacji oraz wydawanie odpisów i zaświadczeń, zwane dalej "opłatami", wnosi się na wskazany rachunek bankowy Ministerstwa Sprawiedliwości, jeżeli wniosek złożono w Wydziale Obsługi Klienta, albo na wskazany rachunek bankowy sądu, przy którym funkcjonuje ekspozytura, jeżeli wniosek złożono w ekspozyturze.Do wniosku należy dołączyć oryginalny dowód wniesienia opłaty, a w przypadku przesłania pocztą - jego kopię.
W przypadku dowodu wniesienia opłaty w formie wydruku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej - na wydruku należy zamieścić informację, że figurująca na nim kwota stanowi opłatę za składany wniosek.
Dowodu wniesienia opłaty w formie wydruku lub kopii nie zwraca się.
Centralna informacja udziela informacji oraz wydaje zaświadczenia i odpisy z rejestru zastawów na wniosek, na podstawie danych wyszukanych w rejestrze zastawów, dokładnie odpowiadających wypełnionym lub wykreślonym polom wniosku.
Więcej informacji:
http://bip.ms.gov.pl
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.