OEG-1 Informacja w sprawie opłaty egzekucyjnej stanowiącej dochód budżetu państwa
Opis: OEG-1 Informacja w sprawie opłaty egzekucyjnej stanowiącej dochód budżetu państwa
Druk OEG-1 należy złożyć do 10 dnia miesiąca kalendarzowego, który nastąpił po miesiącu, w którym została uzyskana opłata egzekucyjna, we właściwym ze względu na siedzibę kancelarii komornika Urzędzie Skarbowym. Informację składają komornicy sądowi, wskazując na druku imię i nazwisko wnioskodawcy oraz adres, pod jakim znajduje się siedziba jego kancelarii. We wniosku wykazuje informację o opłacie egzekucyjnej uzyskanej i przekazanej na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego, tj. kwoty uzyskanej w poprzednim okresie oraz kwoty opłaty już przekazanej. Kwota opłaty egzekucyjnej podlegającej przekazaniu do US, uzyskanej w danym miesiącu obliczana jest w następujący sposób:
- w przypadku, gdy opłata w danym roku kalendarzowym nie przekroczyła 500 000 zł - stawka prowizji wynosi 99 % (odliczane jest 1 % wskazanej kwoty),
- stanowiąca nadwyżkę przekraczającą w danym roku kalendarzowym kwotę 500 000 zł, do wysokości 1 000 000 zł - stawka prowizji wynosi 95 % (odliczane jest 5 % wskazanej kwoty),
- stanowiąca nadwyżkę przekraczającą w danym roku kalendarzowym kwotę 1 000 000 zł, do wysokości 1 500 000 zł - stawka prowizji wynosi 80 % (odliczane jest 20 % wskazanej kwoty),
- stanowiąca nadwyżkę przekraczającą w danym roku kalendarzowym kwotę 1 500 000 zł, do wysokości 2 000 000 zł - stawka prowizji wynosi 60 % (odliczane jest 40 % wskazanej kwoty),
- stanowiąca nadwyżkę przekraczającą w danym roku kalendarzowym kwotę 2 000 000 zł - stawka prowizji wynosi 60 % (odliczane jest 40 % wskazanej kwoty):
kwota opłaty egzekucyjnej, którą należy przekazać do US za dany miesiąc stanowi sumę wskazanych kwot (po dokonanym obliczeniu według prowizji dla danej kwoty).
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.