SBJST Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego
Opis: SBJST Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego
Zarząd jednostki samorządu terytorialnego sporządza skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego, stosując odpowiednio przepisy rozdziału 6 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości przy założeniu, że jednostką dominującą jest jednostka samorządu terytorialnego.
Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego powinien zawierać informacje w zakresie ustalonym w załączniku nr 9 do ww. rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont.
Informacje zawarte w skonsolidowanym bilansie jednostki samorządu terytorialnego mogą być wykazywane z większą szczegółowością niż określona w załączniku do rozporządzenia, jeżeli wynika to z potrzeb lub specyfiki jednostki.
W skonsolidowanym bilansie jednostki samorządu terytorialnego w aktywach wykazuje się:
A. Aktywa trwałe
B. Aktywa obrotowe
C. Rozliczenia międzyokresowe
Natomiast po stronie pasywów podaje się:
A. Fundusz
B. Zobowiązania długoterminowe
C. Zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne
D. Rozliczenia międzyokresowe
E. Ujemną wartość firmy jednostek podporządkowanych
Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego sporządza się w języku polskim i w walucie polskiej. Dane liczbowe wykazuje się w złotych i groszach.
Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego podpisują zarząd i skarbnik.
Zarządy jednostek samorządu terytorialnego przekazują w postaci dokumentu elektronicznego do właściwych regionalnych izb obrachunkowych skonsolidowane bilanse jednostek samorządu terytorialnego w terminie do dnia 30 czerwca roku następnego.
Zarządy jednostek samorządu terytorialnego skonsolidowane bilanse jednostek samorządu terytorialnego wyłącznie w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.