WDZP Wniosek o dokonanie zmiany w opisie pojazdu
Opis: WDZP Wniosek o dokonanie zmiany w opisie pojazdu
Właściciel pojazdu jest zobowiązany zawiadomić w terminie 30 dni o zmianie stanu faktycznego pojazdu, które wymaga zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony formularz wniosku,
- dowód osobisty,
- faktura potwierdzająca dokonanie zmiany,
- przegląd techniczny po dokonanych zmianach wraz z opisem,
- dowód rejestracyjny pojazdu,
- karta pojazdu (jeśli została wydana),
- dokument ubezpieczenia OC.
W przypadku złożenia wniosku bez załączników wydane zostaje wezwanie do ich uzupełnienia. Jeżeli nie zostaną uzupełnione – wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania decyzji można złożyć odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2002r. Nr 133, poz.1123 z późn.zm.)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2003r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów (Dz.U. z 2003r. Nr 230, poz.2302 z późn.zm.)
Cechy formularza:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.