Pola formularza
Formularz: PFRON INF-1 (archiwalny) Informacja miesięczna o zatrudnieniu, kształceniu lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych
Pola
- Pola typu String: dowolny ciąg znaków, znaki specjalne powinny być zapisane za pomocą encji HTML (np znaki < > to odpowiednio < oraz >
- Pola typu Number: dozwolone znaki to cyfry 0-9 oraz separator dziesiętny (kropka)
- Pola typu Boolean: wartości logiczne true/false
- Pola daty: data zapisana w formacie timestamp w milisekundach lub w formacie rrrr-mm-dd, na przykład 1976-11-10.
- Format znaków to UTF-8
Bazy kodów
Tabele kodów krajów, US etc.Podstawowa struktura:
Wzór pliku:<data type="com.efile.importer.ImportData"> <Profiles type="Array"> <item type="com.efile.data.DBProfile"> <FormsList type="Array"> <item type="com.efile.data.DBForm"> <title>[nazwa formularza na liście moich formularzy]</title> <id>[opcjonalne: id wypełnionego formularza, jeśli będzie już taki wpisany w profilu to zostanie nadpisany, musi być unikalny w zakresie profilu, do którego jest importowany]</id> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> <typ>11765347</typ> <dataDod>[opcjonalne: data dodania jako timestamp w milisekundach]</dataDod> <dataMod>[opcjonalne: data modyfikacji jako timestamp w milisekundach]</dataMod> <p1>[NrPFRON]</p1> <p2>[NIP]</p2> <p3>[REGON]</p3> <p4>[nazwaPelna]</p4> <p5>[Ulica]</p5> <p6>[NrDomu]</p6> <p7>[NrLokalu]</p7> <p8>[Miejscowosc]</p8> <p9>[KodPocztowy]</p9> <p10>[Poczta]</p10> <p11>[Telefon]</p11> <p12>[Faks]</p12> <p13>[Mail]</p13> <p15_>[Wartość wyboru w polu p15. Dostępne wartości: 1 2 ]</p15_> <p16_>[Wartość wyboru w polu p16. Dostępne wartości: 1 3 2 4 ]</p16_> <p14_1>[Miesiąc na druku]</p14_1> <p14_2>[Rok na druku]</p14_2> <p17>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p17> <p19>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p19> <p21>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p21> <p22>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p22> <p23>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p23> <p24>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p24> <p25>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p25> <p26>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p26> <p27>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p27> <p28>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p28> <p29>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p29> <p30>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p30> <p31>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p31> <p32>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p32> <p33>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p33> <p35>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p35> <p36>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p36> <p37>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p37> <p38>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p38> <p39>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p39> <p40>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p40> <p41>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p41> <p42>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p42> <p43>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p43> <p44>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p44> <p45>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p45> <p46>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p46> <p47>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p47> <p48>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p48> <p49>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p49> <p50>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p50> <p51>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p51> <p52>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p52> <p53>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p53> <p54>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p54> <p55>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p55> <p56>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p56> <p57>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p57> <p58>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p58> <p59>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p59> <p60>[Pole liczby (do 5 miejsc po przecinku)]</p60> <pE1>[pole wielowierszowe]</pE1> <p61>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p61> <p62>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p62> <p63>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p63> <p64>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p64> <p65>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p65> <p66>A1:A1 kształtowanie zaradności osobistej pobudzanie aktywności społecznej lub wyrabianie umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych / A2:A2 organizowanie warsztatów terapii zajęciowej, turnusów rehabilitacyjnych lub zespołów ćwiczeń usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych i sportowych lub innych zespołów aktywności społecznej zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych / A3:A3 likwidacja barier architektonicznych i urbanistycznych (w szczególności przystosowywanie mieszkań), transportowych, technicznych, w komunikowaniu się (usługi lektorów, przewodników, tłumaczy – stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych) lub w dostępie do informacji (w szczególności pomoc prawna, pomoc poradniczo-informacyjna) / A4:A4 kształtowanie właściwych postaw i zachowań sprzyjających integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem (w szczególności rzecznictwo i ochrona praw osób niepełnosprawnych) / A0:A0 inne działania z zakresu rehabilitacji społecznej / B1:B1 badania lekarskie i specjalistyczna diagnoza w zakresie rehabilitacji / B2:B2 świadczenia terapeutyczne terapia psychologiczna lub inne świadczenia terapeutyczne (w szczególności w formie fizykoterapii i ćwiczeń ruchowych) / B3:B3 zaopatrzenie osób niepełnosprawnych w leki niezbędne do rehabilitacji lub przedmioty ortopedyczne, lub sprzęt rehabilitacyjny / B4:B4 dopłaty do leczenia i rehabilitacji / B5:B5 rehabilitacja fizyczna lub usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie / B6:B6 pomoc mieszkaniowa, rzeczowa lub finansowa / B7:B7 gromadzenie i dystrybucja żywności lub posiłków / B8:B8 opieka paliatywna / B0:B0 inne działania z zakresu rehabilitacji leczniczej lub opieki nad osobami niepełnosprawnymi / C1:C1 prowadzenie przedszkola integracyjnego lub szkoły integracyjnej / C2:C2 prowadzenie kształcenia dorosłych / C3:C3 organizowanie szkoleń i przekwalifikowania zawodowego / C4:C4 organizowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych / C5:C5 wspieranie rozwoju zainteresowań i uzdolnień osób niepełnosprawnych / C0:C0 inne działania z zakresu edukacji osób niepełnosprawnych / D1:D1 prowadzenie hospicjum / E1:E1 prowadzenie domu pomocy społecznej / F1:F1 prowadzenie zakładu opiekuńczo-leczniczego / </p66> <p67>[Data wypełnienia]</p67> </item> </forms> </item> <item type="com.efile.data.DBForm"> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> [... kolejny formularz ...] </item> </forms> <title>[nazwa formularza na liście moich formularzy]</title> </item> </FormsList> </item> </Profiles> </data>
Przykład pliku:
<data type="com.efile.importer.ImportData"> <Profiles type="Array"> <item type="com.efile.data.DBProfile"> <FormsList type="Array"> <item type="com.efile.data.DBForm"> <title>PFRON INF-1</title> <id>647394756</id> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> <typ>11765347</typ> <dataDod>1374565725382</dataDod> <dataMod>1374565725382</dataMod> <p1></p1> <p2>8875155741</p2> <p3>773461194</p3> <p4>Pełna nazwa testowa</p4> <p5>Strzelecka</p5> <p6>1</p6> <p7>1</p7> <p8>Poznań</p8> <p9>61-155</p9> <p10>Poznań</p10> <p11>500600400</p11> <p12></p12> <p13>test@test.pl</p13> <p15_>1</p15_> <p16_>1</p16_> <p14_1>9</p14_1> <p14_2>2013</p14_2> <p17>10</p17> <p19>10</p19> <p21>10</p21> <p22>10</p22> <p23>10</p23> <p24>10</p24> <p25>10</p25> <p26>10</p26> <p27>10</p27> <p28>10</p28> <p29>10</p29> <p30>10</p30> <p31>10</p31> <p32>10</p32> <p33>10</p33> <p35>10</p35> <p36>10</p36> <p37>10</p37> <p38>10</p38> <p39>10</p39> <p40>10</p40> <p41>10</p41> <p42>10</p42> <p43>10</p43> <p44>10</p44> <p45>10</p45> <p46>10</p46> <p47>10</p47> <p48>10</p48> <p49>10</p49> <p50>10</p50> <p51>10</p51> <p52>10</p52> <p53>10</p53> <p54>10</p54> <p55>10</p55> <p56>10</p56> <p57>10</p57> <p58>10</p58> <p59>10</p59> <p60>10</p60> <pE1>to jest pole wielowierszowe</pE1> <p61>A1</p61> <p62>A1</p62> <p63>A1</p63> <p64>A1</p64> <p65>A1</p65> <p66>A1</p66> <p67>30-10-2014</p67> </item> </forms> </item> </FormsList> </item> </Profiles> </data>