Pola formularza
Formularz: ZoWKP Zawiadomienie o wymierzeniu kary porządkowej
Pola
- Pola typu String: dowolny ciąg znaków, znaki specjalne powinny być zapisane za pomocą encji HTML (np znaki < > to odpowiednio < oraz >
- Pola typu Number: dozwolone znaki to cyfry 0-9 oraz separator dziesiętny (kropka)
- Pola typu Boolean: wartości logiczne true/false
- Pola daty: data zapisana w formacie timestamp w milisekundach lub w formacie rrrr-mm-dd, na przykład 1976-11-10.
- Format znaków to UTF-8
Bazy kodów
Tabele kodów krajów, US etc.Podstawowa struktura:
Wzór pliku:<data type="com.efile.importer.ImportData"> <Profiles type="Array"> <item type="com.efile.data.DBProfile"> <FormsList type="Array"> <item type="com.efile.data.DBForm"> <title>[nazwa formularza na liście moich formularzy]</title> <id>[opcjonalne: id wypełnionego formularza, jeśli będzie już taki wpisany w profilu to zostanie nadpisany, musi być unikalny w zakresie profilu, do którego jest importowany]</id> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> <typ>3353021</typ> <dataDod>[opcjonalne: data dodania jako timestamp w milisekundach]</dataDod> <dataMod>[opcjonalne: data modyfikacji jako timestamp w milisekundach]</dataMod> <p1>[miejsc]</p1> <p2>[data]</p2> <p3_subfield_>[Wybór rodzaj podatnika]</p3_subfield_> <p3_subfield_3>[nazwa pełna]</p3_subfield_3> <p3_subfield_2>[nazwisko]</p3_subfield_2> <p3_subfield_1>[imię]</p3_subfield_1> <p4_subfield_0>[miejscowość]</p4_subfield_0> <p4_subfield_1>[ulica]</p4_subfield_1> <p4_subfield_2>[nr domu]</p4_subfield_2> <p4_subfield_3>[nr lokalu]</p4_subfield_3> <p5_subfield_0>[kod pocztowy]</p5_subfield_0> <p5_subfield_1>[poczta]</p5_subfield_1> <p6>Pan / Pani</p6> <p7_subfield_0>[imię]</p7_subfield_0> <p7_subfield_1>[nazwisko]</p7_subfield_1> <p8_subfield_0>[miejscowość]</p8_subfield_0> <p8_subfield_1>[ulica]</p8_subfield_1> <p8_subfield_2>[nr domu]</p8_subfield_2> <p8_subfield_3>[nr lokalu]</p8_subfield_3> <p9_subfield_0>[kod pocztowy]</p9_subfield_0> <p9_subfield_1>[poczta]</p9_subfield_1> <p10>[data]</p10> <p11>nieprzestrzeganie przez pracownika ustalonej organizacji i porządku w procesie pracy / nieprzestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy / nieprzestrzeganie przepisów przeciwpożarowych / nieprzestrzeganie przyjętego sposobu potwierdzania przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy / opuszczenie pracy bez usprawiedliwienia / stawienie się do pracy w stanie nietrzeźwości / spożywanie alkoholu w czasie pracy / (podać inne)</p11> <p12>[wpis_umowa]</p12> <p15>[k]</p15> <p13>Panu / Pani</p13> <p14>upomnienia / nagany / kary pieniężnej</p14> </item> </forms> </item> <item type="com.efile.data.DBForm"> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> [... kolejny formularz ...] </item> </forms> <title>[nazwa formularza na liście moich formularzy]</title> </item> </FormsList> </item> </Profiles> </data>
Przykład pliku:
<data type="com.efile.importer.ImportData"> <Profiles type="Array"> <item type="com.efile.data.DBProfile"> <FormsList type="Array"> <item type="com.efile.data.DBForm"> <title>ZoWKP</title> <id>647394756</id> <forms type="Array"> <item type="com.efile.data.FormFields"> <typ>3353021</typ> <dataDod>1374565725382</dataDod> <dataMod>1374565725382</dataMod> <p1>Poznań</p1> <p2>30-10-1990</p2> <p3_subfield_>2</p3_subfield_> <p3_subfield_3>Pełna nazwa testowa</p3_subfield_3> <p3_subfield_2>Kowalski</p3_subfield_2> <p3_subfield_1>Jan</p3_subfield_1> <p4_subfield_0>Poznań</p4_subfield_0> <p4_subfield_1>Strzelecka</p4_subfield_1> <p4_subfield_2>1</p4_subfield_2> <p4_subfield_3>1</p4_subfield_3> <p5_subfield_0>61-155</p5_subfield_0> <p5_subfield_1>Poznań</p5_subfield_1> <p6>Pan</p6> <p7_subfield_0>Jan</p7_subfield_0> <p7_subfield_1>Kowalski</p7_subfield_1> <p8_subfield_0>Poznań</p8_subfield_0> <p8_subfield_1>Strzelecka</p8_subfield_1> <p8_subfield_2>1</p8_subfield_2> <p8_subfield_3>1</p8_subfield_3> <p9_subfield_0>61-155</p9_subfield_0> <p9_subfield_1>Poznań</p9_subfield_1> <p10>30-10-1990</p10> <p11>nieprzestrzeganie przez pracownika ustalonej organizacji i porządku w procesie pracy</p11> <p12></p12> <p15>10</p15> <p13>Panu</p13> <p14>upomnienia</p14> </item> </forms> </item> </FormsList> </item> </Profiles> </data>