UPL-1 (e-US) (e-Urząd Skarbowy) Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Opis: UPL-1 (e-US) (e-Urząd Skarbowy) Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Formularz UPL-1 - Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (składane za pomocą e-Urzędu Skarbowego):
- umożliwia złożenie pełnomocnictwa UPL-1 w swoim imieniu lub imieniu innej osoby fizycznej czy innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną – jeśli użytkownik jest pełnomocnikiem zawodowym (adwokatem, radcą prawnym, doradcą podatkowym) i składa uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa UPL-1;
- umożliwia ustanowienie pełnomocnika do podpisywania deklaracji składanych drogą elektroniczną;
- umożliwia złożenie zgłoszenia ZAP-3 w imieniu innych osób fizycznych, bez konieczności pamiętania ich danych identyfikacyjnych.
e-Urząd Skarbowy jest to serwis, w którym klienci Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) szybko, łatwo i kompleksowo załatwią swoje sprawy podatkowe np. złożą zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej, pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, odwołają złożone pełnomocnictwo (OPL-1) oraz złożą inne wnioski.
Funkcjonalność e-Urząd Skarbowy została dodana do programu fillup i jest dostępna pod systemami Windows. Pamiętaj, aby mieć możliwość wysyłania pism wystarczy posiadać profil zaufany, aplikację mObywatel, e-Dowód lub bankowość elektroniczną. W programie fillup po wysłaniu wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lutego 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów pełnomocnictw do podpisywania deklaracji oraz wzorów zawiadomień o zmianie lub odwołaniu tych pełnomocnictw (Dz.U. 2017 poz. 333) - załącznik nr 2.
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.