WoRORT (archiwalny) Wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych/telewizyjnych
Opis: WoRORT (archiwalny) Wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych/telewizyjnych
Dowodem zarejestrowania odbiorników radiofonicznych lub telewizyjnych jest przyjęty i potwierdzony przez operatora publicznego niniejszy wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych, lub zawiadomienie o nadaniu użytkownikowi odbiorników radiofonicznych lub telewizyjnych indywidualnego numeru identyfikacyjnego przesłanego przez operatora publicznego.
Użytkownik ma obowiązek zachować dowód rejestracji dla celów kontroli wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych oraz obowiązku uiszczania opłaty abonamentowej prowadzonej przez operatora publicznego.
Użytkownik zarejestrowanych odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych ma obowiązek niezwłocznie powiadomić placówkę operatora wyznaczonego o zmianie danych podanych we wniosku, a także o zagubieniu lub zniszczeniu dowodów zarejestrowania oraz o zaprzestaniu używania odbiorników. W takim przypadku należy wypełnić "Formularz zgłoszenia zmiany danych".
Obowiązek powiadamiania operatora wyznaczonego o zmianie liczby używanych odbiorników nie dotyczy użytkowników określonych w punktach 1.5.1. i 1.5.2.
Zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych (Dz. U. Nr 85, poz. 728, z późn. zm.) osoby i instytucje wymienione w punktach 1.5.1. 1.5.2., niezależnie od liczby używanych odbiorników radiofonicznych telewizyjnych, uiszczają tylko jedną z opłat, o których mowa w art. 3 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy, przy czym w przypadku instytucji wymienionych w punkcie 1.5.2. musi być spełniony warunek używania odbiorników w tym samym budynku, zespole budynków lub w samochodach będących w używaniu tych podmiotów.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.