WoUICR Wniosek o udzielenie informacji z centralnego rejestru orzeczeń dyscyplinarnych
Opis: WoUICR Wniosek o udzielenie informacji z centralnego rejestru orzeczeń dyscyplinarnych
Formularz służy do pozyskiwania informacji na temat nauczycieli z centralnego rejestru orzeczeń dyscyplinarnych.
Wniosek można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej.
Wniosek w części pierwszej zawiera dane wnioskodawcy (imię i nazwisko osoby lub nazwę podmiotu o którym mowa w art. 85x ust. 1 pkt 3–6 i ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191, z późn. zm.). W części drugiej wnioskodawca podaje adres korespondencji wnioskodawcy.
W części trzeciej i czwartej należy podać dane osoby, której wniosek dotyczy: nazwisko, imię i drugie imię, płeć, datę i miejsce urodzenia, imię ojca i matki, PESEL lub serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz miejsce zamieszkania osoby.
W części piątej należy podać rodzaj i zakres danych, które mają być przedmiotem informacji z rejestru.
W części szóstej należy podać uzasadnienie uzyskania informacji z rejestru.
Pouczenie:
Zgodnie z art. 85y ust. 5 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela wniosek pozostawia się bez rozpoznania, jeżeli:
1) nie został złożony na formularzu w postaci papierowej albo postaci elektronicznej;
2) nie zawiera wszystkich danych wymaganych w formularzu;
3) nie zawiera podpisu wnioskodawcy, a w przypadku wniosku składanego w postaci elektronicznej – nie został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo nie został uwierzytelniony zgodnie z art. 20a ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z późn. zm.).
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.