ZP-NO Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem
Opis: ZP-NO Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem
Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem zawiera w sobie m.in. następujące sekcje:
- Zamawiający, gdzie podajemy informacje dotyczące zamawiającego, takie jak: pełna nazwa firmy adres czy numer telefonu.
- Przedmiot zamówienia publicznego, gdzie określa się przedmiot zamówienia, podział zamówienia na części. W tej sekcji wyróżniamy także wartość całego zamówienia lub zamówień, jeśli jest ich kilka.
- Czynności związane z przygotowaniem postępowania, gdzie należy wskazać m.in. podmioty, które uczestniczyły w dialogu technicznym, czy wskazać środki mające na celu zapobieżenie zakłóceniu konkurencji.
- Uzasadnienie wyboru trybu postępowania, gdzie należy wskazać powody zastosowania trybu dialogu konkurencyjnego.
- Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, gdzie szczegółowo wymienia się informacje (dane osobowe, adres) dotyczące osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem udzielenia zamówienia.
- Zestawienie ofert, gdzie podaje się wykonawców i ceny ofert.
Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.