ID-BP (archiwalny) Informacja dodatkowa (Dz.U. 2017 poz. 1911)
Opis: ID-BP (archiwalny) Informacja dodatkowa (Dz.U. 2017 poz. 1911)
Informacja dodatkowa powinna zawierać informacje w zakresie ustalonym w załączniku nr 12 do rozporządzenia.
Dokument można stosować w przypadku składania sprawozdania finansowego:
- państwowej jednostki budżetowej, jako jednostki nadrzędnej,
- jednostki samorządu terytorialnego.
Informacja powinna zawierać informacje dotyczące:
- wprowadzenia do sprawozdania finansowego, obejmuje w szczególności: (nazwę, siedzibę i adres jednostki, podstawowy przedmiot działalności jednostki, okres sprawozdawczy, omówienie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości oraz metod wyceny aktywów i pasywów);
- dodatkowe informacje.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.