ZUS US-8 (archiwalny) Wniosek o uporządkowanie danych zewidencjonowanych na koncie ubezpieczonego
Opis: ZUS US-8 (archiwalny) Wniosek o uporządkowanie danych zewidencjonowanych na koncie ubezpieczonego
Wniosek należy złożyć w odpowiednim oddziale/inspektoracie ZUS, podając niezbędne dane dotyczące osoby ubezpieczonej. Należy podać nazwisko, imię, datę urodzenia, numer PESEL, a jeżeli nie nadano tego numeru, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
W kolejnej części osoba wnioskująca podaje adres zamieszkania. Podanie numeru nie jest obowiązkowe.
Podanie danych dotyczących płatnika jest nieobowiązkowe.
Osoba wnioskująca powinna złożyć podpis na końcu druku, podając również datę oraz miejscowość wypełnienia wniosku.
Podstawa prawna:
Cechy formularza:
Formularze archiwalne:
Podobne z kategorii:
Najnowsze druki:
Grupa formularzy:
Nota prawna:
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.